iulie 30, 2020

Planul vindecarii – Pasi mici, fara efecte adverse

Pasi mici, fara efecte adverse!

1. Sa imbunatatim functia glandelor suprarenale!

Corpul are nevoie de sustinere prin consumul de alimente proaspete, preponderent fructe, legume, seminte, nuci si cereale fara gluten, de preferat multe lichide zilnic: ceaiuri de roinita, sunatoare, tei, coada calului, limonade, sucuri mono-fruct sau smoothie-uri. Produse care sustin functia glandelor suprarenale: extract din muguri de brad/stejar, extractul din muguri de coacaz negru.

2. Sa fortificam metabolismul!

Grasimi sanatoase nesaturate: avocado, nuci romanesti, seminte de chia, unt de arahide, ulei de  cocos presat la rece, ulei de masline presat la rece. 

Alimente bogate real in Calciu ( 1000 mg Ca/zi) : susan alb, migdale, spanac, smochine, curmale,  tofu, sardine, somon salbatic. Pentru absorbtia corecta, nu uita de vitamina D 15 mcg/zi  (care va  ajuta la randul ei, la absorbtia Fosforului) : 15 min la lumina soarelui zilnic sau surse de: champinion, portocale, peste de talie mica.

3. Sa intarim organismul!

Polen crud zilnic dimineata – 2 lg inmuiate 10 min in sucul de la portocale (polenul crud se tine la  frigider) 

Vitamina C: citrice, catina, spanac, broccoli , ardei iute (in conditii de vitamina C scazuta in organism apar hemoragii, vanatai, sangerari la nivelul gingiilor ) 

Turmeric pudra 2-3 lingurite pe zi (adaugat in sucuri sau mancare ) 

Ashwagandha – sustine suprarenalele si intareste sistemul imunitar (luat conform prospectului).

4. Citeste ingredientele de pe ambalajul produsului! Cu cat sunt mai putine necunoscute, cu atat e mai putin strain si sanatos pentru corp.

5. Inlocuieste dulciurile procesate si zaharul alb cu:

  • fructe ale sezonului coapte (nu incerca nici asa o cantitatea prea mare de fructoza de la inceput, ficatul va percepe fructele ca si pe alcool)

  • deserturi rapide fara zahar: budinca de cioco (1 avocado pasat si 1 lg de carob), bomboane fara foc (pasta de curmale si fulgi de cocos amestecate si date prin cacao)

  • fructe uscate (fara zahar si conservanti)

  • produsele Green Sugar

6. Mesteca fiecare lingura bine, bine!

7. Ce combinatii nu ar supara tractul digestiv:

 – legume cu carbohidrati, proteine (legume cu oua, sau  legume cu carne, nu combini 2 proteine diferite la o masa) 

Am observat in unele tabeluri de combinatii alimentare pe google: fructe cu branzeturi. WRONG!  Fructele nu se combina.  

Pe cine pacalesc? Cel mai greu este sa respecti combinatia de proteine cu carbohidrati, stiu. ‘’Nu  peste cu mamaliga, nu cartofi cu carne, nu paste cu carne? ‘’ Ciudat, nu? 

Cu putina vointa si respect pentru ficat si pancreas, poti pregati si mese sanatoase.

ghid_combinare_alimente

8. Consumati paine cu maia in locul celei cu drojdie. Maiaua distruge sau rupe proteina numita  gluten si va face painea mult mai usor de digerat. Poti pregati acasa diverse tipuri de paine cu faina  fara gluten din seminte sau cereale proaspat rasnite de tine. Paine fara framantare, fara zahar sau  produse animale. 

Vezi aici articol.

9. Adauga probiotice naturale zilnic in alimentatie: usturoi sau praz crud, iaurt de cocos, de caju sau de migdale, bors de casa, ceapa cruda in salate.

10. Foloseste produse naturale pentru piele sau pentru ingrijirea casei. Personal folosesc doar ulei de cocos sau de masline presat la rece pentru piele, cat si produsele naturale:

https://www.facebook.com/AdaStudio1/

https://www.obio.ro/

Subscribe to the newsletter

Fames amet, amet elit nulla tellus, arcu.

Te-ai abonat cu succes la newsletter-ul meu. Multumesc!
A aparut o eroare. Te rog sa incerci din nou!

Leave A Comment