aprilie 16, 2021

10 obiceiuri care îți sabotează silueta

mentinere-greutate-corporala
Înainte a de porni un proces de vindecare, de eliminare a toxinelor la nivel fizic și emoțional, trebuie să înțelegem cauzele care ne-au adus în acest punct al inflamației (al bolii) și să fim deschiși pentru schimbare, să avem încredere în forța corpului pentru regenerare și evoluție continuă.

Îți prezint cateva obiceiuri care îți sabotează starea de sănătate:

1. În primul rand, uităm să bem apă la trezire. Conținutul de apă din organism, la varsta adultă este de 60-70 %. Nevoia individuală de apă diferă în funcție de efort, climă, astfel, poate crește pană la 1 litru la efort intens, în caz de febră sau tulburări digestive cu pană la 2 litri, iar în anumite afecțiuni pană la 3 litri. De aceea, este necesar să bem apă de izvor pe stomacul gol, între 250-500 ml, în care putem adăuga zeama de la 1⁄2 lămâie.

2. Combinăm greșit alimentele (foarte greșit): fructe cu cereale, fructe cu legume, carne cu cartof (proteine cu carbohidrați) sau combinăm mai multe tipuri de proteine. Este important de reținut: nevoia zilnică de proteine este în realitate foarte mică, încat 3-4 linguri de quinoa sau fasole pot asigura necesarul/24 h ( 0,8 gr de proteine/kg corp/zi).

3. Sărim peste mesele principale, în special mic-dejun. Înțeleg că mulți nu simt nevoia să consume micul- dejun, de multe ori au avut ultima masă prea tarziu si corpul încă se simte saturat sau cafeaua ne fură orice poftă de hrană. Recomand un mic–dejun care să îți ofere energie rapid (glucoză pentru creier), fără efort prea mare din partea aparatului digestiv. În general, fructele sunt minunate pentru prima parte a zilei, în niciun caz, cum se recomandă, un mic-dejun caloric, care te va face să te simți obosit, amețit, confuz, cu o slabă concentrare asupra activității, în special, intelectual.

De reținut, fructele nu au cum să crească glicemia, deoarece conțin fructoză natural, ușor metabolizată de organism, sunt cele mai hidratante și alcalinizante alimente oferite de Natură.

4. Ne grăbim și omitem pași importanți în procesul de menținere: exerciții fizice la trezire, esențiale pentru a pune ușor limfa în mișcare, pentru eliminarea toxinelor sau a limfei acide. Sportul de dimineața ne facem mai conștienți si de prima masă a zilei, mancand exact cand simte corpul nevoia, nu amorțiți, în grabă sau în condiții de stres.

Pentru a arde caloriile și grăsimile cu adevărat, ai nevoie de antrenament: înot, cycling, alergat ușor, pilates.

5. Ronțăieli constant. Cand apare o senzație falsă de foame, bea un pahar cu apă și vezi cum te simți după, dacă mai persistă nevoia de a te alimenta.

6. Elimini total carbohidrații din alimentația ta. Foarte greșit. Alege varianta integrală: orez brun, paste integrale și întotdeauna în cantități mici, alături de legume și verdețuri.

7. Stresul – nivelul crescut de cortizol va menține și o glicemie crescută în corp și automat, o poftă constantă de dulce.

8. Genele nu determină apariția obezității, acestea pot fi bune sau rele în funcție de nutriția pe care o oferi organismului, deci, acestea pot fi activate dacă ai același stil alimentar ca și părinții sau strămoșii tăi sau inactivate, dacă îți schimbi în totalitate stilul de viață, în special cel alimentar, fiind în conexiune cu Natura.

9. Înfometarea – atata timp cat mananci puțin și rar, corpul își construiește reflexul de a stoca hrana înghițită. Efectul va fi invers și vei putea acumula kilograme în plus după o perioadă de înfometare, timp în care, organismul va consuma din propriile rezerve de glicogen și glucoză pentru a face față necesarului zilnic.

10. Ganduri care te împiedică să slăbești. De multe ori, ai impresia că te macină o mie de ganduri, dar, în realitate, dacă ți-ai nota pe o hartie, ai observa că sunt doar 2-3 care se repetă constant, poate sub altă formă (nu o să reușesc, nu am timp, nu pot să mă abțin de la pofta de dulce, nu pot ține o dietă, toată lumea manancă în jurul meu, eu ce ma fac?). Pentru schimbare este esențial să începi prin a-ți înlocui gandurile negative cu afirmații pozitive: Intenționez să-mi schimb vechile obiceiuri și să am încredere în corpul meu și puterea lui de vindecare. 🙂

Subscribe to the newsletter

Fames amet, amet elit nulla tellus, arcu.

Te-ai abonat cu succes la newsletter-ul meu. Multumesc!
A aparut o eroare. Te rog sa incerci din nou!

Leave A Comment